CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 17, 2009

sebelum pulang....

arinih sangat girang kerana esok akan pulang. sudah siap mengemas barang. mata tidak mahu terpejam dari tadi terbuntang-buntang. seronok punya pasal. bawak harapan-harapan indah. banyak btol harapan kubawak. tadi dapat kek coklat. spesel dari tg. malim untuk orang-orang kampung kusayang. macam banyak je kau nak bagi satu kampung. tima kasih encik hakeem sbab bg aku order kek walaupun sebenarnya takde tempahan kek. toce-toce. bagaimana esok nak bawak? nasib lah. jadi penguin pun jadi lah. apa nak buat.

di kesempatan ini saya baik sket cakap saya ingin memohon jutaan ampun dan maaf kepada semua kawan-kawan yang mengenali diri ini. tak kisahlah kalau aku tak kenal tp kau kenal aku. perasan gelemer je. huh. balik semula lah. di kesempatan ini saya ingin memohon jutaan ampun dan maaf kepada semu
a yang mengenali diri ini. mohon maaf atas segala kesalahan dan kesilapan. maaf atas keceluparan mulut ini kadang-kadang yang bleh jugak menghiris hati ayam yang mendengar. ayam pun nak kecik hati ngan aku heh. maafkan lah segala salah silap aku ye. mintak halal semuanya. zahir sahaja. batin agak-agak la. kalau rase-rase ade menyinggung batin kau ke. maaf la jugak. okeh.

sok akan berangkat pulang. tak sabo nak jumpa keluarga dan insan tersayang. ceh. pandai nak sayang-sayang ke. sayang lah. ingat aku tak laku ke. hahahahaha. okeh lah ye. hati tak sabo nak pulang. dah girang semacam dah ni. doakan perjalananku selamat pergi dan balik. baiklah. salam aidilfitri untuk semua. jumpa lagi. tata titi tutu..



'
''
'''
''''
'''
''
'

0 comments: