CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 15, 2009

kemalasan melanda.............................

Selamat siang. selamat...

hari ni hari malas. bangun dah lah lambat. dah bangun pun macam nak tido lagi. hari ni takde plan lain. satu-satunye plan hari ni nak pegi majlis berbuka puasa. majlis berbuka puasa U. cam best je bunyik kan. eh. AKU pun kena pegi ke. Nana, perlu ke aku pegi nih? pegi lah. tak mau lah. segan lah. aku banyak makan lah. Hisyyy. orang nak sedekah bulan yang berkat nih. buat cara berpada-pada lah sikit. kontrol makan. kontrol perut ye. jangan nak membina badan kat sane. okeh?

Eh. ada satu lagi plan. nak siapkan keje. artikel semantik yang nak kena submit minggu ni. ape? TAK SIAP LAGI? dah la. eh blom. eh dah. eh blom. eh. eh. ape punye pemalas daa AKU nih. Haihhh! baik. cuba jadi rajin. sedang cuba nih. percubaan pertama. tak caye?

'
'
'
'
'
'
sedang merajinkan diri

'
'
'
'
'
'

tetibe jadik malas balik. sebab ape malas? sebab ape? sebab jiwa dah tiada. tiada? ke mana? jiwa dah tak ada bersama. tak ada bersama? dah tuh ade ngan sape? sapekah? nak tau dengan sape? jiwa aku nih dah ade ngan orang-orang kat umah nuuuu....jiwa aku dah sibuk nak buat kueh raye dah nih. tgh sibuk nak nganyam ketupat dah ni. nak siapkan baju raye dah nih..aisehh.

aduyai. cepat btol mase berlalu. kalau orang cepat jalan cam lipas kudung. mase cepat kita cakap ape ar? encik lipas tolong jawab bleh? sebab encik lipas sangat rajin. kan. kan.

aku malas sangat dah nih. nanti balik nak mintak ubat lah. ubat rajin sekejap. ubat jiwa. ubat hati. ubat ubatan.

celamat hali laye lah. gua dah tak sabo nak cakap. kamis nak balik dah. hati dah gumbira dah. yabedabedu! okeh. tata. titi. tutu.




0 comments: